Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Talking Note



Last Day At Home
Sunday 1 January 2012 | 1/01/2012 | 0 comments



Assalamualaikum.. Hey! Happy New Year ..hopefully this year better than last year..hari ni last day saya dirumah.. hmm.. sedih pun ada.. gembira pun ada..esok saya akan masuk asrama di USJ.. so takut pulak nak masuk asrama.. harap2 xde pape la...hari first nak tinggal kan ummi,ayah and adik beradik mesti sedih kan.. biaselh prempuan touching sket...but maybe biase je kot sbb kwn baik saya pun ikot skali g skola tu.. huhu sbnrnye..x taw nak post ape.. sbb penat edit blog nie.. amacam.. okey x? blue colour.. huhu. so korang semua take care and  pray for me.. maybe sebulan skali kot boleh balik rumah so.. i wil miss All my fren..


"Without beginning,,We will not reach anywhere.."


Selamat Tinggal My FACEBOOK



Selamat Tinggal My Twitter





And Selamat Tinggal My Blogger





p/s: Okey Guys..Good luck in Your Life.. keep Smiling :)

Older Post | Newer Post
Owner

Photobucket
Assalamualaikum.. Hey guys! Welcome To My Official Blog.. Have A nice Day.. Stay Strong And Believe in Who You Are

Navigations

Entries About Links


My Love

Me And My BestBuddy
Photobucket
Me and My Family
Photobucket

Credit

Photobucket