Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Talking Note



☺MahaRaja Lawak☺
Saturday 16 April 2011 | 4/16/2011 | 0 comments
-aku nak share sket..kelakar gile maharaja lawak...hari tu tema lawak diorang musical...mmg mantap ar..yg paling kelakar skali NABIL,SEPAH and JOZAN.. kreatif gile diorang kan..bukan senang nak buat lawak gune music..the best are diorang..

Ni Video Nabil..




pandaikan..Lagu Bruno Mars versi Malay


Ni Video Sepah



hahaha...so funny..lawak gile shuib.."Cincin daripada Batu Caves" haha

Ni Video JoZan


haha..Zizan And JOhan mmg Terbaiikkkk




P/S : All The Best Nabil Sepah and Jozan







Older Post | Newer Post
Owner

Photobucket
Assalamualaikum.. Hey guys! Welcome To My Official Blog.. Have A nice Day.. Stay Strong And Believe in Who You Are

Navigations

Entries About Links


My Love

Me And My BestBuddy
Photobucket
Me and My Family
Photobucket

Credit

Photobucket