Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Talking Note



Hit Problems In Our School
Friday 15 April 2011 | 4/15/2011 | 0 comments



The problmes comes again...

hmmm..kat skola ade sportchek..tibe2 je..alhamdulillah aku x kena pape..ade yg kena rampas handphone,gambar,kreadit..minyak wangi,losyen ..mcm2 lagi la..mase tu sume cemas ..mana tak nye tibe2 ade spockchek..ustzh kate " x yah takut..kalo xde salah xyah takut" and mase tu turn aku kena spockcheck..
   
ustzh: iffah..sini kamu
me : ye ustzh(muke cemas kk aku ckp pucat muke aku)
ustzh :kamu ada pakai subang x?
me : xde ustzh
ustzh: btol...hmm kamu ada x buat kesalah sebelum ni..
me: xde..
ustzh : bawak hndphone ke,camera pape yg terlarang..
me : xde..
ustzh : btol? jgn tipu allah tau iffah
me : btol sye x pernah bwak..
ustzh : okey..kalau saya dapt tau dari org lain..siap awk..da duduk.
me : hihi hanye tersyum..

susah kan..hmm..pakai subang pon x leh..pakai rantai xleh alhmdulillah aku x pakai rantai haritu..kalo x ..xpsl2 rantai mahal aku kena rampas..fuhhh..(bajet je)
kwn aku akie ..haha...die kan ade bwak gmbr BF die Jb tuhh...nsib baik hari tu die tergerak hati nak tinggl kan dekat rumah kalo x..habis la...berdepan ngn ustz la jwp nye...Kadang2 kwn aku yg lain xleh cye gak..baru2 nie dapt kabar..ustzh nak check sape ade blog..sape ade Fb..so aku kena hati2..sbb tu la ku tukar link..skrg..gmbe Fb kena tukar..nak wat cmne kan takdir..hmm just forget it..

ape2 pon ustzh buat sportcheck untk kebaikan kite jgak..dont worry my fren,..setiap dugaan pasti ada hikmahnye..okeY!
P/S: DONT BE SAD..ALWAYS SMILE



Older Post | Newer Post
Owner

Photobucket
Assalamualaikum.. Hey guys! Welcome To My Official Blog.. Have A nice Day.. Stay Strong And Believe in Who You Are

Navigations

Entries About Links


My Love

Me And My BestBuddy
Photobucket
Me and My Family
Photobucket

Credit

Photobucket